10 február

Bevezettük az MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási rendszert

A Plus-Gratis Kft. vezetősége elkötelezett a vevők elvárásainak megfelelő követelmények teljesítése és a minőségirányítási rendszer eredményességének fokozása és folyamatos fejlesztése, jobbítása iránt.

Társaságunk alapvető céljai közé tartoznak az alábbiak:

–   minőségi szolgáltatás révén több nyereség elérése,
–   minőségi termékeket és szolgáltatást biztosítani vevőinknek megfizethető áron.

Mottónk: A figyelmesség kifizetődik!

Céljaink eléréséhez az alábbi vezetési eszközöket vesszük igénybe:

Társaságunk komplett tevékenységére kialakítottuk, működtetjük és állandóan fejlesztjük az MSZ EN ISO 9001:2009 nemzetközi szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszerünket.
Biztosítjuk, hogy Minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják. Ugyanakkor törekszünk arra, hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására, melyhez minden feltételt biztosítunk számukra, beleértve:

–    az egyértelmű szervezeti felépítést és feladatlebontást,
–    az ehhez rendelt világos döntési szinteket,
–    az ennek megfelelő önállóságot és felelősségvállalást,
–    a folyamatos szakmai képzést és továbbképzést.

Szolgáltatásunk során a nem megfelelő munkavégzés megelőzésére, elkerülésére helyezzük a hangsúlyt.
A beszállítókkal, alvállalkozókkal korrekt partneri kapcsolat kiépítésére törekszünk. Elvárjuk, hogy igényeinket a lehető legmagasabb színvonalon teljesítsék a kölcsönös megelégedettség érdekében.
Figyelemmel kísérjük vevőink, partnereink igényeit és termékeinkkel, szolgáltatásainkkal való elégedettségét.